top of page
pozadí homepage vyzehlime24.cz - ZELENÁ.png  222.png

PRO TY, CO NÁS ZATÍM NEZNAJÍ

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Jsme poměrně nová služba, a tak je pochopitelné, že můžete mít pár dotazů. Proto jsme pro Vás sepsali následující otázky a odpovědi.

Pokud zde náhodou nenajdete odpověď na Vaši otázku, vždy nám můžete napsat na chatu a my Vám rádi odpovíme.

Faq.png
pozadí web homepage.png

Snad zde najdete vše, co jste hledali

  • Opatření kvůli COVID-19
    Kvůli vládním nařízením přebíráme prádlo vždy v respirátorech. To platí, jak pro naše řidiče, tak i v případě, že nám prádlo osobně přinesete do čistírny. Dále bychom rádi zdůraznili, že Vaše prádlo pereme vždy individuálně, takže se nemůže stát, že by přišlo do kontaktu s cizím prádlem.
  • Jak si můžu objednat Vaše služby?
    Naše služby můžete objednat prostřednictvím webového chatu (v pravém dolním roku) nebo telefonicky na čísle +420 777 603 218.
  • Jaká je Vaše otevírací doba?
    Naši přesnou otevírací dobu naleznete na stránce kontakt. Nicméně na webovém chatu nás vždy zastihnete i lehce po zavírací době.
  • Do kdy Vás na webovém chatu můžu zastihnout online?
    Na webovém chatu jsme online: Pondělí až pátek: 8:00 - 20:00 Sobota: 10:00 - 19:00 Neděle: Jsme offline Můžete nás kontaktovat i když jsme offline. Stačí zadat e-mail a telefonní číslo a my se Vám hned zítra ráno ozveme.
  • Jaké služby poskytujete?
    Naše služby jsou: Hromadné praní prádla Samostatné žehlení Čištění oděvů Čištění bytového textilu Čištění koberců Komplexní služby pro firemní zákazníky Na všechny naše služby se zároveň vztahuje doprava.
  • Poskytujete služby i pro firemní zákazníky?
    Ano. Máme zkušenosti s hotely, penziony, restauracemi a dokonce i s módními společnosti, pro které pravidelně pereme. Více naleznete na stránce pro firmy.
  • Jak to u Vás funguje?
    Pro lepší pochopení toho, jak fungujeme jsme pro Vás vytvořili stránku, jak to funguje. Pokud Vám i tak nebude vše jasné, neváhejte se nás zeptat buď telefonicky nebo prostřednictvím webového chatu (v pravém dolním rohu).
  • Jak dlouho Vám trvá vyčistit prádlo/oděvy/bytový textil/koberce?
    Prádlo a oděvy vyčistíme a zpět předáme vždy do 24 hodin od Vaší objednávky. Na koberce a bytový textil potřebujeme více času, nicméně vše většinou stihneme do tří dní.
  • Jak Vám prádlo/oděvy/bytový textil/koberce mohu předat?
    V dnešní době už do čistíren chodit nemusíte. Pro vše si přijedeme. Nicméně, pokud si nebudete přát, abychom pro prádlo dojeli, vždy nám ho můžete osobně přinést na pobočku.
  • Kolik stojí doprava?
    Doprava je ZDARMA do pěti kilometrů od prodejny (Parašutistů 670/20, Praha 6). Pokud za Vámi pojedeme dále než pět kilometrů, každý další kilometr je zpoplatněn 5,5,- Kč/km.
  • Je něco, co nečistíte/neperete?"
    Pereme a čistíme vše včetně svatebních šatů, bytového textilu nebo koberců. Jedinou výjimkou jsou některé druhy kůže. Pokud zrovna potřebujete vyčistit něco koženého a stále si nejste jistí, jestli jsme tento typ kůže vyčistit, neváhejte nás kontaktovat. Minimálně Vám poradíme, jak dále postupovat.
  • Jaká je minimální cena objednávky?
    Minimální cena objednávky je stanovena na 290,- Kč, v případě, že si budete přát, abychom pro prádlo přijely my. Pokud prádlo/oděvy/koberce/bytový textil přinesete do naší prodejny (Parašutistů 670/20, Praha 6), tak minimální cena objednávky stanovena není.
  • Dostanu nějaké potvrzení, že jste prádlo převzali?"
    Ano. Vždy když od Vás cokoliv převezmeme, vystavíme vám předávací protokol, kde bude sumarizované vše, co od Vás přebíráme.
  • Jak se dozvím, že je moje prádlo už vyčištěné?"
    Jakmile pro Vás máme vše připravené, tak Vám pošleme SMS, že si prádlo můžete vyzvednout. Potažmo s dotazem, kdy si přejete, abychom za Vámi s prádlem dorazili.
  • V čem mi prádlo/oděvy/bytový textil/koberce předáte zpět?
    Hromadné praní a samostatné žehlení - předáváme v tašce a v ochranném obalu Oděvy, košile a kalhoty - předáváme na našich ramínkách a v ochrenném obalu Bytový textil - předáváme v taškách (pokud je to možné) a v ochranném obalu Koberce - předáváme zabalené ve speciálním ochranném obalu
  • Jak u Vás mohu zaplatit?
    U nás můžete platit hotově nebo platební kartou. Firemní zákazníci dále mohou platit jednou měsíčně a převodem z účtu.
  • Reklamace a pojištění
    Naštěstí se nám ještě nikdy nestalo, že bychom některému z našich zákazníků cokoliv poškodili, zničili nebo dokonce ztratili. I tak jsme pro všechny případy pojištěni.
bottom of page